A legértékesebb luxusmárkák 2012-ben

2012. nov. 21.

A Millward Brown Optimor piackutató vállalat által közzétett BrandZ 2012 tanulmány többek között azokat a luxusmárkákat rendezte rangsorba, melyek a vagyonosok kegyeiért folytatott harcban - márkastratégia döntéseik alapján - a „legerősebbnek” bizonyultak. A dobogósok tekintetében idén számos változás történt. Az idei vezér luxusmárkák a Louis Vuitton, a Hermès és a Rolex lettek. (TOP 10-es lista)

A legértékesebb luxusmárkák 2012-ben, luxusmárkák, divat, luxusdivat, Louis Vuitton, luxus
Az LVMH kincsesbányájának számító Louis Vuitton immáron hetedik alkalommal a legértékesebb luxusmárka. Idén már 25,9 milliárd dollárt ér, 7%-kal többet, mint 2011-ben. Ez az érték harmada az egész LVMH konglomerátuménak, melyet 78 milliárdra tart a Millward Brown Optimor. Továbbra is a minőségi kivitelezés, a hagyományok és a márkatörténet a kulcsfaktorok a sikeres luxusmárkák esetében; derül ki a tanulmányból.

A legértékesebb luxusmárkák 2012-ben, luxusmárkák, divat, luxusdivat, Hermés, luxus
A rekord és az elismerés a rangsor második helyezettjének, a Hermèsnek is jócskán kijár. 19,1 milliárdos értékével a 10-es lista messze legdinamikusabban gyarapodó luxusmárkája. Tavalyi versenysúlyát 61%-kal (!) sikerült gyarapítania, így már csak egy Rolex márkányival van lemaradva a Louis Vuittontól.

A legértékesebb luxusmárkák 2012-ben, luxusmárkák, divat, luxusdivat, Rolex, luxus
A Rolex 2012-ben 7,17 milliárd dollárra hízott. Tekintélyes, 36%-os növekedéssel letaszította a dobogóról az ötödik helyre az év legnagyobb vesztes luxusmárkáját, a Guccit. Az egykor szebb kort is megért brand 14%-os márkaérték csökkenéssel a negyedik helyezett, Chanel alá került.


A Hermès sikere mellett említésre méltó a Prada, mely a „semmiből” (a hongkongi részvénykibocsátás révén) került a 6. helyre, megelőzve a csökkenő márkaértékekkel záró Cartier, Hennessy, Moët & Chandon luxusmárkákat. Az olasz brand a részvénykibocsátásból származó lehetőségeket a legdinamikusabban fejlődő távol-keleti piacon, Kínában kamatoztatná leginkább. Expanziós terve alapján 2015-re további 80 bemutatótermet nyit majd világszerte, ebből 30-at Kínában.

A legértékesebb luxusmárkák 2012-ben, luxusmárkák, divat, luxusdivat, Burberry, luxus
A Burberry idén is 10. helyezett, bár a márkaérték %-os növekedését tekintve a Hermès és Rolex után a 21%-os növekedésével dobogósnak számít. Egyenletes gyarapodását köszönheti többek között élenjáró online aktivitásának is, melynek felhasználói élményeket garantáló, rekordérdeklődéseket generáló alkalmazásaival megfiatalította a márkát.(forrás: http://www.luxorium.hu)
TETSZETT A BEJEGYZÉS?

0 megjegyzés:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009 - 2020 BUXMASTERS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger